SKOLEN BYGGER PÅ:

• Utraditionelle metoder og et gennemprøvet velstruktureret undervisningsprogram, der tager sigte på :

• At udelukke den dominerende venstre hjernehalvdel og

• Fremme aktiviteten i den højre

• Afspændt atmosfære

• Delvis suggestopædiske metoder

• Lang erfaring

• Grundlæggende principper for al kreativ udfoldelse

FORSKOLEKURSUS INTENSIVT

Er dit drømmemål en kreativ uddannelse?

På SKOLEN FOR KREATIV UDVIKLING får du – det bedste grundlag – der styrker din mulighed for optagelse på

” Det Kongelige danske kunstakademi for arkitektur og design”. Eller lignende uddannelser.

Men det er også et uvurderligt fantastisk godt grundlag for, at videreudvikle dig, om det så er stilistisk – abstrakt- vildt – spontant – eller billeder i tegning, akvarel, akryl med sjæl og oplevelse. Grundlaget er vigtigt.

KURSET ER FOR ALLE

Der kræves ingen forudsætninger, udover lyst til at lære at tegne el. måske blot blive bedre til det.

Velstruktureret, gennemprøvet undervisning.

– Så alle med lyst til at lære at tegne og male også kan lære det.

CITATER – lille udsnit – fra tidligere deltagere

Lea Hoffmann/illustration:

Jeg får ofte spørgsmål om min tegnebaggrund.

Svaret er ret simpelt: I januar 2012 gik jeg på Skolen for Kreativ Udvikling. Skolen tager udgangspunkt i tegning, men jeg udviklede min kreativitet på så mange andre punkter end blot tegning. Jeg lærte korrekt tegning – helt fra bunden, og byggede efterfølgende teknikker og metoder ovenpå mine tegnefærdigheder. At jeg i dag maler akvarel, er næsten et tilfælde – mit ynglingsredskab dengang var bare en blød blyant!

Tænker du i de kreative baner – eller gør én du kender, så hvisk dem i øret, at denne skole er fantastisk!

Louise Agger Nexoe:

Har du en drøm om at lære at tegne, kan jeg varmt anbefale det her kursus hos Skolen for Kreativ Udvikling. (Det foregår dog i dagtimerne, så du skal lige have fri først – eller droppe dit job????!)

Helle Vestergaard:

Jeg kan også kun anbefale denne skole. Kurserne gjorde at jeg kom ind på designskolen.

Michael Wettendorff:

Kan kun anbefale det. Det sparkede mig ordenligt igang i sin tid?

Heidi Skovbjerg Brandt:

Jeg kan varmt anbefale Skolen for kreativ udvikling

Synes godt om fra Nicoline Mørup Christensen og Anne Dea Nymann

Birgitte Søvsø:

Anbefaler dette sted hvis du vil tegne.

‪‪ Åh den bedste stemning i byen….

‪Jeg kan ligeså godt sige det som det er; det er der jeg har gået, og jeg har udviklet mig kreativt lige siden, i eksplosiv fart(-;

_____________________________________________________________

Uddrag af tekst til boligreportage i ”Liebhaverboligen”

Leonora Sisseck har boet i huset i snart tre år som bachelor-studerende i litteraturvidenskab. Men hun har nu i sinde at skifte spor. Efter at hun på en venindes anbefaling valgte at bruge noget af et planlagt sabbatår før sine kandidatstudier på et tegne/forskolekursus på Skolen for kreativ udvikling, satte det nemlig gang i tankerne om at få en kreativ uddannelse som arkitekt eller designer. Det har været en personlig udvikling, som også vil afspejle sig i andet. Fra at have været mere diskret har jeg fået en trang til at være mere legende og eksperimenterende forklarer Leonora.”

Leonora blev optaget på KADK´s arkitektskole 2015.

‪Helle Rotbøl Randløv‪ Hvor er dine elever heldige, Jette Quist

Jacob Hoff‪  Those were the days